FC Länsi-Uusimaa10-11 etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo, joukkueen kotipaikka on Lohja ja pelattava sarja Piirin P9 ja P10. Joukkueeseen kuuluu 22 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Tule hyvään seuraan ja hyvään joukkueeseen pelaamaan ja kehittymään. Harjoittelemme 3-4 kertaa viikossa talvisin Muijalan kuplassa ja Mäntynummen koululla sekä kesäisin Ojaniitun kentälle ja Asemanpellon nurmella. Katso lisää FC Länsi-Uusimaan nettisivuilta.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 10 kuukautta sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
FC Länsi-Uusimaa10-11: kokoonpano